"I don't design clothes, I design dreams." - Ralph Lauren

Nu är jag hemma igen efter ett stenhårt bodypump-pass. Jäklar vad jobbigt det var, är helt tung i hela kroppen nu. 

Igår så fick jag ett mail från Malin på IBS. Först var det en bifogad fil på en officiell inbjudan till pre-departure mötet den 8 juni. Sen var det en studentlista på de studenter som nu är anmälda och intagna fram till i september. Det kommer komma fler sa Malin, men än så länge verkar de flesta åka till Brisbane och plugga. Varför då??? Lugnaste staden i Australien liksom. Som ungdom så tycker man ju att de flesta söker sig till städerna med lite puls i. Men men, några skulle till Sydney också men börjar i september. Så än så länge är jag ensam svensk som via IBS ska börja plugga Event Management i juli.

Jag har fortfarande inte fått något besked från CSN, eller från skolan som skulle skicka mig mitt visumunderlag. CSN är nog så gott som klart eftersom jag har fyllt i den information dom vill ha (du hittar blanketten på csn.se) och skickat dem antagningsbesket från skolan. Så nu ska de väl bara lägga upp en betalningsplan och skicka mig lite information. Så det är bara mitt visum kvar att fixa.

Annars har jag bara lite småsaker kvar att fixa. Köpa resväskor, köpa I-pod touch och packa.

Nu ska jag (försöka) äta lite jordgubbar och sätta på ett Ghost Whisperer avsnitt.

HEJ DÅ




Btw så är Jennifer Love Hewitt min inspirationskälla när det kommer till kläder och sminkning.
(Iallafall i serien..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0