Godmorgon!

Upp och hoppa!

Jag är pigg som en mört (har aldrig riktigt förstått det uttrycket..). Vaknade av mig själv 08:25, hoppade in i duschen och var kvar där inne en lååång stund. Varmt och skönt. Och nu sitter jag här. Har ätit knäckebröd med lax, keso och paprika, MUMS! Och ett glas jucie till det. Har även hunnit ta lite fjantiga bilder, de ni!

Igår kväll så var vi som sagt hos Martins pappa och åt middag. Sen blev vi kvar där och tittade på Avatar som dom precis hade köpt hem. Både jag och Martin somnade i princip över varandra i en minimalisk soffa. Så när vi kom hem var det bums i säng.

Nu ska jag försöka föna håret med en fön som glappar. Hmm. Har lite brådis nu, vi hörs imorgon kväll!

 




Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej! Hittade din blogg när jag googlade lite och blev genast intresserad när jag såg att du skulle åka till Australien ett år för att studera. Tycker det verkar så häftigt och studier utomlands är något jag funderat på länge! För både engelskan och såklart hela äventyret i sig!



Jag är jättenyfiken på din resa! Hur gick du tillväga med att välja vad du skulle plugga, och var? En annan fråga som nog är vanlig, hur mycket kostar det att läsa utomlands ett år? Hur hög är terminsavgiften och vad tillkommer? Skulle vara jätteroligt om du mailade mig då det är roligt att få höra från någon som har redan har gjort större delen av planeringen!



Ha det bra! :D

2010-05-01 @ 11:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0