Gårdagen

He-rre-gud säger jag bara. Vilken kväll! Jag gick och la mig kl 8 imorse, är helt förstörd nu men det var det faktiskt värt! Man är bara ung en gång.

Kvällen började med att killarna drog till en pub i solna medan jag och Cilla åkte in till Magenta för att säga hej till några vi kände där. Drack lite drinkar, dansade och pratade med allt och alla. Danne (Cillas bror) kom sedan dit också och bjöd på lite fler drinkar och hade det trevligt.

När Magenta hade stängt så drog vi vidare till White för att festa lite till. Efter ett antal redbull-vodka så är man i gasen! Kom in där, hann vara där en liten stund tills "Roffe" (han raderade alla mina bilder en kväll, en riktig *****!) såg att Danne var med mig och Cilla och tog första bästa chansen och slängde ut honom. Suck.

Så vi gick också ut och mötte upp Danne sen vid Hells och drog hem vid 5-tiden. Men när vi kom hem så var jag och Danne fortfarande så jäkla speedade så vi satte oss i vardagsrummet och kollade på youtube klipp och hade det trevligt. Sen kom även hans kompis runt 7 (!) och gjorde oss sällskap. Slutade då som sagt med att jag hamnade i sängen kl 8 och tvingade mig upp kl 11 för att inte förstöra dagen.

Nu ska jag försöka ta mig härifrån och kolla på killarna när dom spelar fotboll. Att tillägga är att jag har en STÖRD jävla tränignsvärk, helt sjukt. Kan inte gå ner eller upp för trappor.

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0