En helt vanlig onsdag

Kul dag på jobbet. Faktiskt. Allt tråkigt börjar släppa nu. Avstämningarna stämmer ÄNTLIGEN (någorlunda iallafall), har ordning och reda i mina miljoner fack och jag har äntligen lärt mig att prata i telefon. Den är faktiskt inte farlig. (I början tyckte jag det var så läskigt när kunderna ringde, speciellt när många av kunderna pratar engelska! Huh)

Skulle egentligen ha åkt hem till min sill ikväll men hon hade en massa kompletteringsprov så vi får ha middag nästa vecka istället. Tråkigt :( Jag saknar ju dig!

Så nu sitter jag på jobbet och funderar över vad jag ska göra härnäst. Träna igen kanske? Städa? (alla vet vid det här laget att det ändå aldrig blir av, men man kan ju alltid hoppas) Eller sätta sig framför tv:n med min favoritbox och ta en kopp té, jordgubbar (!!!!) och måla naglarna och locka håret? Sistnämnda it is. Kanske hinner med ett träningspass också, skulle vara skönt..

Gud vad jag babblar på. Lägger upp lite bilder senare så blir det (förhoppningsvis) lite roligare att titta in här.

CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0