12 maj 2010

Idag är en glad dag! Lycklig dag. Underbar dag!

Först vaknade jag av att solen strålade in i rummet, redan då insåg jag att idag skulle bli en bra dag.

Gjorde mig iordning och åkte till jobbet. Får höra när jag kommer dit att alla tydligen har bestämt att idag skulle vara halvdag. Jag gillar verkligen mina kollegor. Hur underbart är inte det att få höra direkt när man kommer till jobbet på morgonen?!

Gjorde en massa skoj pysseljobb idag, måste göra avstämningar och dokumentera alla mina bolag jag har hand om till den som kommer ta över dem sen då jag sticker iväg.

Nu är jag hemma, kom hem för en timme sen och tack vare SL så timade tunnelbana och buss riktigt bra så jag kom hem 20 min tidigare än vad jag hade tänkt! Mer sånt SL! Däremot var det inte så kul när busshållplatstanten hakade upp sig och sa "Norra Kärrrrdal, Norra Kärrrrrdal, Norra Kärrrrrdal" var och varannan sekund.

Nu: OPERATION STÄDNING! Sen ut och springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0