Veckan som gått

Anledning till varför jag inte har uppdaterat de senaste dagarna är ganska simpel. Jag har inte haft något att uppdatera. Hur deprimerande låter inte det?

Nej men skämt å sido, i tisdags tog jag bilen till Slussen på morgonen, jobbade och åkte sen ut till Vindö för att hälsa på min kusin, hans sambo och deras lilla son Zac på 6 månader. Sötare bebis får man leta efter. Glömde dock helt bort att ta en bild, men hans knallblåa ögon glömmer man inte i första taget.

Igår kom jag hem kl 5 efter att ha jobbat (som vanligt) och somnade. Vaknade upp imorse kl 8 och insåg att jag var sen. Väldigt väldigt sen. Har jobbat halvdag, sen åkte jag hem och fixade lite, hämtade bilen, handlade studentpresenter och begav mig sedan mot Gubbängen till Tove. Vad tror ni händer då? Jo jag hamnar i världens trafikkaos, det var köer ÖVERALLT! Tog mig två timmar att ta mig till Tove, annars brukar det gå på 20-30 min. Hon vaxade benen på mig, vi skvallrade lite och sen åkte jag hem igen.

Och nu ligger jag här. Killarna är och spelar fotboll och jag var på väg att hänga på, men jag är så trött. Skönt med ledig dag imorgon då jag ska gå på STUDENTUTSPRING! Jag är galet avundsjuk. Jag vill ta studenten igen!


STUDENTERNA 2009:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0