CSN

Det var länge sen det var ett "inför resan"- inlägg så här kommer det!

Resan börjar ju närma sig med stormsteg, och jag blir alltmer nervös...

CSN har hört av sig. För att jag ska få mina pengar utbetalda så måste jag skriva under en studieförsäkran. Detta gör man tidigast 6 veckor innan terminen början, vilket innebär att jag kan skriva under den nu. Detta gör man genom att gå in på "Mina sidor" på CSN.se med hjälp av den koden man tidigare har fått. Inom en vecka kommer jag sedan ha pengarna på mitt konto.

Dock så måste jag meddela banken att jag tar studielån om jag inte har fått studiebidrag på över ett år (vilket jag inte har), så att det inte blir några missförstånd. Sen är allt klart! Super enkelt och smidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0