Slappis och slöis

Det är precis det jag är just nu. Kom hem igår kväll från landet där vi har haft några underbara dagar. Hem, byta om, åka till Rotebro och äta middag, handla, packa upp etc etc. Jag har inte haft tid att ens sätta på datorn sen i fredags, vilket å ena sidan är en ganska stor frihetskänsla.

Idag var det tänkt att jag skulle iväg på morgonen till en grej, vet inte om jag får skriva om det än, men duktig som jag är så lyckas jag försova mig. Bra där Linnea. Så jag har förberett inför tvättstugan, som jag får tillgång till om 20 min.

Tråkmåndag med andra ord. Sen jag ska röja upp rejält här hemma, om jag orkar... Jag kommer nog bara ligga hemma de närmsta dagarna och njuta av att just göra ingenting. Måste vila upp mig och förbereda mig, det är inte alls långt kvar nu. (vilket jag har sagt de senaste två månaderna, men nu är det VERKLIGEN INTE LÅNGT KVAR!!)

När jag har röjt upp ska jag ladda upp bilder. Hann ju inte med det i fredags eftersom det blev lite kaos, förseningar hit och dit.

Så länge får ni titta på en bild som föreställer mig och en tjej som fyller 20 barre idag. Värsta grymma tjejen, GRATTIS MIKS!


Kommentarer
Postat av: Anna

hej :) vad kul att du snart ska till australien! följer bloggen med spänning i och med att jag också ska dit nästa år. när är det du åker? kram!

2010-06-21 @ 20:37:29
URL: http://anniball.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej!

Herregud ja, det ska bli så roligt! Pirrar som bara den i magen. Vad roligt, vart ska du och vad ska du göra?



Jag åker om två veckor, 8 juli!

2010-06-22 @ 16:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0