Sista dagen!

Nu sitter jag här på kontoret för sista gången i år. Eller någonsin. Vem vet. Jag har i alla fall fått tjänstledigt, så om jag vill börja jobba här igen då jag kommer tillbaka, med hänsyn till att de behöver min hjälp vill säga, så kan jag göra det. Jätte skönt att kunna ha ett sådant avtal i bagaget.

Resan till jobbet imorse var hemsk. Hemsk! Hade med mig en massa bagage eftersom kl halv två kommer taxin och hämtar upp oss på kontoret och kör oss till hamnen. Och det är alltid lika bökigt att åka kommunalt med en resväska. Denna gång så var det dessutom en VÄRDELÖS tunnebanechaufför så jag hamnade till slut på golvet. Han bromsade så extremt hårt, alla stod och höll i sig för glatta livet för att inte ramla. Men eftersom jag hade en jäkla väska med mig så hamnade både jag och väskan på golvet. Och vad gör alla svennar runt omkring mig då? Jo, dom TITTAR. Står bara och glor. Och småfnissar lite.

Ibland (många gånger) skäms jag verkligen över att vara svensk. Usch, jag blir så arg.

Nej nu ska jag försöka lugna ner mig lite och få något gjort på jobbet. Sista dagen, sen semester. Wohoo






PINSAMT!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0