Onsdag

Igår hände det inte särskilt mycket, fixade iordning lite efter min och Angelicas mysiga middag i måndags. Gud vad trevligt vi hade det! På kvällen åkte vi över till Maria, Martina mamma för att fira bror Johan som fyllde 23 år. En mycket trevlig kväll!

Drömde förresten inatt världens äckligaste dröm... Måste ha kommit ifrån boken jag precis har läst ut "Vänskap till döds" - Nora Roberts, för jag drömde att jag blev förföljd. Och jag visste att han först skulle våldta mig och sen döda mig. Usch, det tog minst en timme för mig att somna om. Hur ska det gå i Australien egentligen, jag drömmer så mycket mardrömmar och då kommer jag dessutom vara själv!

Planerna idag är att ta en joggingtur hem till mamsen och lägga sig på uteplatsen och sola. Vi har ingen solbalkong här hemma nämligen, och ingen bra gräsplätt heller för den delen. Klockan sex bjuds det sedan på middag hos mamma.

Nu ska jag äta frukost framför tvn! Gud vad jag älskar att vara ledig





Saknar innebandyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0