Lördag

Igår så införskaffade jag mig en Ipod Touch 32GBS någonting! Har inte kunnat använda den än för den ligger fortfarande på laddning, men jag hoppas att den är bra... Dyr som satan var den.

Vaknade tio imorse och hoppade direkt in i duschen. Sen har jag suttit vid datorn och fixat med låtar och lekt runt lite. Klockan 12 blir det en dejt med självaste Sofia Base. Hon har varit så snäll att skjutsa mig till Stinsen där jag ska köpa en kabinväska. Vilken sort eller hur stor eller färg etc. etc. har jag ingen aning om än. Sen ska hon få sin studentpresent från mig och vi lär ta någon fika/lunch tillsammans när vi ändå är i farten.

Sen är det ögonaböj direkt till Cillen, vi ska ha en egen vi-ses-snart avslutningskväll! (hatar att säga avsked, man blir så ledsen då) Det blir nog finstrassen på och några glas vin innan min Cill, jag, Danne och Darius beger oss till Grodan för att äta en mysig middag. Sen är det ut ut ut, dansa dansa dansa! tjoho





Halmstad 2009, hur kul var det inte?!



(jag är galet nervös nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0