Inför resan

Jahapp, då är det bara en vecka kvar....

Får en massa frågor nu om hur det känns. Och ärligt talat så känns det.... ingenting. Lite spännande såklart, men jag är varken orolig eller nervös för jag har planerat allt så gott jag kan och är klar med allt förutom packning. Däremot så har jag märkt att jag har börjat få extremt dålig närminne, oftast handlar det om saker som folk säger. Och jag blir påmind om det varje dag då min käre pojkvän gladeligen retas med mig. Haha

Nej nu måste jag slita mig från datorn och börja packa och städa lite...

Ikväll är det världspremiär för Eclipse och gissa vem som såklart ska gå och se den?! Jag och Base såklart, wohoo. Hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bästa filmen! :D

2010-07-01 @ 09:01:28
URL: http://blogg.expressen.se/traningsbloggen/
Postat av: Linnea

gaaaalet bra :D

2010-07-01 @ 11:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0