"I just love your nipples!"

Haha. Så fel det kan bli, när man egentligen ville säga skrattgropar. Eller hur Mia?

Mötet i tisdags gick toppenbra, har fått all information jag behöver nu, såsom adress och en massa annat! Jag rekommenderar verkligen IBS. Har aldrig träffat så inspirerande, glada och engagerade människor. Kul!

Igår befann jag mig hos min kära mamma och åt lite grillat och pratade en massa strunt. Fick med mig min stora resväska till lägenheten också, nu börjar det verkligen närma sig....

Idag så var det jobb jobb jobb och sen mingel med vin tillsammans med några på jobbet, bland annat Ola Forssmed! haha. Skön kille dedär.

En liten notis förresten. Det är verkligen kul när man kommer hem två minuter över nio, man har glömt brickan för att kunna komma in i huset där jag bor och telefonen är helt död. Efter 45 min fick jag äntligen komma in. Kul. Verkligen. Jätte kul.

I helgen har Cilla bokat bord på Grodan, jag lääääängtar. Sen några drinkar på Ute, sen Magenta och eventuellt Sture. Vi får se vart kvällen bär oss helt enkelt. Jäklar vad roligt det ska bli! Sista partyhelgen hemma i Sverige.

Nu är det nattinatti! A la solo, Martin är inte hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0