Give me a break...

...För nu är jag trött. Riktigt trött. På allt. Ska bli så skönt att få åka iväg!

Trodde aldrig att den här dagen skulle komma - jag är klar med precis ALLT på jobbet! Så nu kan jag lämna över mina kunder med gott samvete, allt är avstämt och fixat och klart!

Så nu börjar mina roliga veckor! Min första riktiga långa ledighet på över ett år! Och jag har i princip INGENTING planerat! Hur underbart är inte det?! Ska bara ägna all min tid åt mig själv. Fixa och dona med sånt jag tycker är roligt. Fixa naglarna! (herregud, jag skäms när jag går ut med mitt avskavda nagellack och förstörda nagelband), vaxa benen hos Tove, ut och springa (jag lääängtar tills jag kan gå upp på morgonen och ta en morgonrunda!), städa och fixa i lägenheten så att den blir riktigt mysig, klippa håret, köpa nytt smink och hudprodukter, lite kläder och självklart träffa alla mina nära och kära!

Så nu vet ni. Jag jobbar till och med onsdag fm, sen åker vi till Riga. Kommer hem fredag, då jag och Martin ska upp till landet själva över helgen. SEN är jag fri! Så det är bara för er att höra av er. Ett avskedsfirande står på schemat, jag har dock inte hand om planeringen så mer kan jag inte säga just nu.

Snart ska jag träffa Angelica,

BACK TO WORK (vad det nu finns att göra..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0