aj!

Är hemma nu igen, med en förjävlig träningsvärk! Först var jag och Farmor inne i stan och strosade och gick på museeum i 4 timmar, inklusive en mycket god lunch på Blå Porten. Sen var det en snabb vända hem, packa och bege sig till Vallentuna för att träffa Cissi. Hon har två egna hästar, så det första vi gjorde när jag kom var att slänga på dem sadlarna och ge oss ut på världens långritt!

Tre timmar var vi ute, och saaaaatan vad ont jag har i rumpa och lår idag! Nog för att jag kan rida, men eftersom det bara blir av typ en gång per kvartal så är kroppen inte riktigt van.... Spinning nästa säger jag bara.

Bilder kommer upp sen, Cissi tog en massa med sin systemkamera så hon ska skicka över dem sen.

Btw, är det någon som har lagt märke till att det är VARMT ute!??!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0