4 veckor, 4 dagar, 15 timmar och tre minuter......

TJA!

Jäklar vilken kul kväll det var igår. Likaså idag!

Mötte upp Frida och Cillas familj vid midsommarkransen kvart i ett. Jag fick agera fotograf och fick armbåga mig fram genom folkmassan för att få några bra bilder då Cillas klass skulle springa ut. Och dom blev helt okej, dock så fick jag ett dussin bilder på ett antal vackra bakhuvuden. Smutt.

När Cilla skulle åka flak följde jag med familjen hem till Bredäng och förberedde för mottagningen och tog en liten powernap. För jag kände på mig att natten minsann skulle bli låååång...

Sen kom allt folk, och huvudpersonen kom hem runt sex i en icke så fräsch look. Men det hör ju till. Hade en väldigt trevlig kväll med både sång, mat, prat och mycket dricka. Klockan tolv hade de flesta gått och vi ungdomar styrde kosan mot den stora staden. Hamnade på Magenta där det var lagom mycket folk (vilket innebär mer plats på dansgolvet) och hade stört kul! Vi var ett gäng på 7-10 st och alla dansade järnet! Alla hittade på olika knäppa dansmoves.

Efter det hamnade vi på White och dansade lika mycket där. En halvtimme innan stängning (halv fem) tog vi en taxi mot Bredäng. Och här kommer ett citat på en kommentar som fälldes i taxin som jag aldrig kommer att glömma:

"Kolla, solen är på väg ner!"
"Eh nej, solen är på väg upp?"
"Men neje, jag är ju på väg hem och då går solen ner. "

Att IQ't inte var på särskilt hög nivå den kvällen behövs nog inte tilläggas...

Idag har jag sovit i princip hela dagen, sen blev jag bjuden över till Cillas kusin på middag. Pappan är från Turkiet och han hade lagat stört goda kebabspett med tzatsiki och massa andra röror till! MUMS.

Och nu sitter jag här hemma och tänkte nu hoppa i säng.

GODNATT

(bilder läggs upp imorgon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0