2 ½ arbetsdagar kvar.

Jag räknar ner... Om prick 4 veckor kommer jag sitta på planet och ha 5 timmar kvar av min flygning. Hjälp. Hur ska detta gå, jag som är flygrädd...

Har haft en dålig dag idag. Sprang ifrån både paraply och hörlurar imorse, så jag fick sitta på bussen till jobbet helt dyngsur och uttråkad i en timme. Sen hade jag tydligen lyckats få med mig både mina och Martins nycklar, vilket innebar att han inte kunde låsa. Och han fick inte tag på mig förrän efter lunch för jag hade haft så mycket att göra... haha Kaos. Sen fick jag en vaxpropp i örat, fick döont och det kliade något enormt. Tappade även hörseln, usch. Så nu sitter jag här hemma och tycker synd om mig själv

Jag ska försöka städa och börja packa lite här hemma... This is crazy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0