The flu

Var ett tag sedan jag uppdaterade, men har legat hela helgen med hög feber och jätte ont i halsen. Idag känner jag mig lite bättre, efter 12 timmar sömn..

Så den här helgen har det inte hänt så mycket, förutom att jag och Sabine var på Bondi Beach i fredags och shoppade lite. Och hoppade i vattnet såklart (inte konstigt att jag är sjuk...). Vi blev helt dygnsura, sen börja det dessutom spöregna. På kvällen gick vi till vårt kära poolhus och spelade biljard, igen. Blev bara ett parti för vi var så trötta, sen gick vi hem och la oss. Och på natten blev jag jätte sjuk.

Igår låg jag bara i sängen och kollade på fyra, fem filmer. Idag blir det ännu mera filmer, och strax ska jag gå ner och äta lite soppa. Ligger och nyser som en galning.

Här kommer lite bilder från Bondi Beach:


Jag misstänker att jag var en groda i mitt tidigare liv..


Turist...




Jag och sabine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0