Saturday

Here you go, my new australian phone number: +61404236686.

Gud så trött jag är. Men klockan 5 var det värst, jag höll på att somna när vi satt på en bänk i shoppingcentret. Nu är klockan 22 här borta och jag är redo för sängen. Klockan 10 imorgon ska jag träffa Leanndra, min kontaktperson här i Australien. Hon verkar vara en toppen tjej, hon kanske dessutom kan hjälpa mig att ändra rum med tanke på att hon känner ägaren. Det finns nämligen ett rum ledigt precis bredvid Jenny, som dessutom har en väldigt fräsch toalett! Så jag ska försöka att byta så fort som möjligt, nu har jag varken kök eller badrum.

Jag har tyvärr inte hunnit ta några foton idag, men jag har andra lite äldre foton som jag är sen med att lägga upp:


Jag vet, jag gör en jätte konstig min. Men det är en riktigt mysbild. Gud vad jag saknar dig <3


Uffe jagar svan på midsommarafton. Inga fler kommentarer behövs tycker jag, en bild visar mer än 1000 ord.




Min packning, dagen innan avfärd. Man ser inte ens väskan liksom, haha.


Bangkok Airport

Kommentarer
Postat av: Tha SWAN-hunter!

Kan du lägga upp bilderna på svagjagandet på Fb?



/U

2010-07-16 @ 13:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0