Regn, regn & mera regn

Har spöregnat hela dagen. Och åskat, blixtrat och haglat. Så mycket att det haglade in i mitt rum, så jag var tvugen att lägga en handduk framför min dörr (som är 15 cm för kort!). gaaah jag vill ha SOMMAR!!

Och den 14e augusti flyttar jag och Jenny!! Förhoppningsvis blir det Manly, men Bondi och Coogee finns också på kartan. Har precis pratat med en Nick som hyr ur sin lägenhet i Manly, ska dit i veckan och titta på den.

Känner mig mycket bättre idag, har till och med gjort mina readings!


Förstår ni nu varför jag vill flytta?!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hej :)



jag sökte lite på bloggar i australien och då hittade jag dig. trivs du bra i sydney, vart i sydney bor du? :) jag åker nämligen dit nu på tisdag för att jobba som au pair, vore kul att ha kontakt med någon svensk när man är där :)

2010-07-25 @ 21:37:19
URL: http://mylifeinaustralia.devote.se
Postat av: sofie

wtt tips är bondi eller cogee, du kommer bli ttrött på att färja hela tiden o return är ju 13 dollar per gång, men visst är manley härligt. finaste stället enligt mig :) så de vore ju inte helt fel om man ser de så (; skulle flytte dit först men blev glad att ja inte gjorde de pga avståndet

2010-07-27 @ 23:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0