Quick update

Hi everyone

Sitter i skolan och har ett engelskt tangenbord sa det kommer kanske bli lite svart att lasa detta inlagg. Nar jag blir battre pa engelska sa kommer det komma inlagg skrivna pa engelska istallet.

Har nu Event Regulatory Requirements och haller pa och jobbar med ett event som jag sjalv har kommit pa; Swedish Food and Beer festival. Det maste ha nagot att gora med mat och alkohol, for syftet med uppgiften ar att vi ska ta hansyn till de lagar och regler som galler i NSW. Riktigt spannande faktiskt!

Ikvall kommer jag sitta kvar lite i skolan med min grupp i Manage meetings for att jobba pa varan assignement som ska vara klar om 2 veckor. Sen sa blir det nog en tripp till biljardpuben pa Norton St med Jenny och Sabine.

Jag har knappt nagra planer alls till den kommande helgen, forutom att vi tydligen ska till nagon klubb pa lordag som Jennys aussiekompis Shahan kande till.

Nu maste jag fortsatta med mitt event,

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0