Pigg as a nötkärna

Ååh denna jäkla tidsomställning! Jenny frågade mig igår runt elva om jag inte ville följa med ut på en fest, men jag var så trött att jag själv knappt visste vad jag hette, så jag sa nej och somnade skönt i min säng runt halv tolv. Men sen har jag bara drömt om martin och jag på en massa flygplatser, totalt kaos. Det skulle väl föreställa mitt liv just nu.... Har vaknat lite till och från och nu ger jag upp. Klockan sex tände jag ljuset och nu sitter jag här, tänkte läsa en bok. Så fort Jenny och Sabine vaknar så ska vi gå ner och äta frukost, dom lär ju vara i härligt skick såhär dagen efter, haha.

Uppdaterar lite senare, ska ut med Leanndra idag och titta på skolan och köpa lite saker, sen kanske simma med Jenny och Sabine.

See you soon

Lite bilder från picnicen med Martin, hans pappa Lasse och Cathrine (känns som flera månader sen typ, fast det bara har gått en vecka) :





Finaste du <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0