Onsdag kl 2:45 pm

Börjar blanda ihop dagarna, fick tänka till en stund för att komma på vad det är för dag idag.

Har inte så mycket nytt att komma med tyvärr, är inne i de mest intensivaste veckorna i plugget så det är plugg plugg och åter plugg. Och lite romantiska filmer som break ibland. Och angående vädret, jag har ju sagt att det har regnat varje dag, både mycket och lite. Men idag när jag satt i klassrummet (vi har inga fönster ut i det rummet) så hörde jag en utav aussietjejerna som precis kom in sa att it was pouring outside. Då regnar det. Mycket. Hällregn, det var som att hela himlen öppnade sig.

Nu är jag hemma och tänkte kolla på en film och sen fixa det sista med mina assignments. Och en har jag inte ens börjat med, suck. Är helt slut i huvudet.

Kollar fortfarande runt efter lägenheter, hittade en superfin studio i Bondi Garden. Men det var en liten studio på 35 kvm för en person, och det kostade $380/vecka. Alltså nästan 6500/mån. Njaaaaa....

Dock så ingår alla räkningar (såsom el, vatten etc), internet, tvättmaskin, möbler, eget badrum. Och 5 min promenad till stranden. Vad tycker ni?

Gumtree: Bondi Garden Studio 35m2, totally,self contained,private, modern

Gumtree: Bondi Garden Studio 35m2, totally,self contained,private, modern

Gumtree: Bondi Garden Studio 35m2, totally,self contained,private, modern


Kommentarer
Postat av: Sofia Base

Åh vilken fin lägenhet!!!!

2010-07-28 @ 12:54:03
Postat av: Pauline

Gud den är jättefin ju! Men dyr som sagt, kolla upp några andra och jämför. Lika bra att hålla i pengarna lite så du kan göra något annat än att bara bo :) puss! <3

2010-07-28 @ 15:10:28
URL: http://fyndigt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Skitfin Linnea!! Men $380 i veckan är ju 11 600 kr i månaden så du inte tagit fel :O

2010-07-31 @ 13:28:36
Postat av: Angelica

GUD! VA FINT

Älskar dig

2010-08-02 @ 14:22:56
Postat av: Linnea

vi delar på den, så jag betalar bara 190 dollar i veckan, vilket blir 4560 svenska kronor för mig i månaden då den australiensiska valutan är 6,2 någonting :) Totalt betalar vi 9120 kr i månaden, men det är det värt för vi har jacuzzi och allt som vi får bada i!!! I just love it

2010-08-03 @ 10:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0