Jag blir galen!

Jag har max fått sova tre timmar inatt då jag verkar ha blivit riktigt allergisk mot gräs. Var allergisk förra året också, men i år verkar det ha tredubblats. USCH vad jobbigt det är. Ska bli skönt att komma ner till ett "vintrigt" Sydney.

Nåja nog om det. Gick upp sju imorse och gick ner och tvättade, sen kunde jag inte somna om på grund av ovanstående probelm. Nu hänger tvätten på tork och jag har ätit två stekta ägg med isbergssallad (låter jätte konstigt, jag vet, men det var riktigt gott!) och en kopp té till det.

Strax ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning, har klipptid i hornstull kl 11. Igår packade jag mina resväskor (kommer upp en bild senare idag på hur bra det gick, HAHA), träffade Angelica som kom över en stund med Anton för att säga hej då och ge mig lite avskedspresenter. Gulliga du. Sen tog jag bilen hem till Cillen för att äta en underbar tonfisksallad och njuta av kvällen på deras mysiga uteplats. Gah sista gången vi sågs nu, det känns i magen... Usch vad jag kommer sakna alla!

Senare idag ska jag och Martin bege oss någonstans för att shoppa nödvändigheter till resan. Och kl sju är det middag hos mamsen. Men så fort jag får tid över ska jag lägga upp bilderna från helgen!

Ciao


(tänk er detta, gånger 10 typ, så såg min resväska ut igår...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0