I have reached my final destination

Sådär. Nu är jag äntligen framme!

Sverige, Tyskland, Englad, Thailand och slutligen Australien på drygt ett dygn, vad sägs som det? Nej usch vilken resa, nästa gång åker jag business class!!

Klockan är här 08:20 och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Känns så uppochner. Packa upp orkar jag inte riktigt ta itu med än, skulle behöva lägga mig ner en stund och smälta alla intryck och allt som har hänt de senaste dygnet.

Jag är hungrig men jag vet inte vart jag ska gå och äta för jag känner inte till stället, och det är dessutom stängt nu eftersom det är så tidigt. Och jag är dessutom alldeles för trött för att ge mig ut på upptäcksfärd, ännu mindre på humör. Skulle nog behöva en powernap för att få tillbaka energin.

Har inte tagit några bilder än, men det kommer! Jag har ju ändå ett helt år på mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0