Hem ljuva hem

Nu är jag hemma igen. Gah vilken galen dag.

Först tvätt, sen lunch med Mia, sen klippa håret (som blev riktigt bra!) hem och vika tvätt i 30 min, sen Stinsen och handla massa nödvändigheter inför resan med martinpartin i typ två timmar, hem och vila en timme sen direkt till mamsen som överraskade oss med att vi skulle gå ut och äta! Det blev O'learys och det var superduper gott! Därav ut och jogga imorgon när jag har vaknat...

Jisses. Mina fötter värker. Nu ska jag och älsklingen avsluta dagen med The Losers och sen somna gott i sängen. Imorgon är det ännu en galen dag; banken, akutshopping, fixa med blommor till mamma, middag med Pappa och Eva och sen massa folk som kommer över till oss för att "fira" att jag åker iväg. Haha.

Och packningen? Den väger 5 kg för mycket och ännu har jag inte packat ner smycken, plattång, hårfön, väskor, volume master mm.m.m.m.m.m JAG HATAR ATT PACKA!

Sweet dreams, nu är jag så pömsig att jag knappt vet vad jag skriver. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0