Good morning from Sydney

Eller god förmiddag, här är klockan elva och jag har precis stigit upp.

För första gången på hela den här veckan så har jag INGENTING inplanerat idag, hur skönt är inte det?? Jenny och Sabine är iväg och buschwalkar med några av Sabines vänner och hon kunde bara ta med en, så nästa gång det min tur! Och det är bara skönt att jag fick vara hemma själv idag, ska sätta mig och gå igenom lite assignments, läsa en bok, gå och handla och tvätta.

Men just nu ska jag bara vila!

Här kommer lite bilder från down under:


Jag och Jenny inne på Hilton


Hilton




Kings cross


Shots in a tekanna!




Kommentarer
Postat av: Pauline

Hahaha "shots in a tekanna"! Jag dog lite grann nu.. Problem med svengelskan my vän? ;)



MISS YOU!! <3 <3

2010-07-20 @ 11:19:33
URL: http://fyndigt.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahah teapots, tekanna - same shit different names ;) haha



Du ska bara veta... När jag och Jenny pratar med varandra, det låter helt sjukt haha. Och igår när några aussiekillar frågade hur man uttalar mitt namn på svenska, och jag skulle försöka uttala det på svenska (notera försöka!!) och det blev med engelskt uttal hela tiden! hahah fan vad dom skrattade åt mig.



KOM HIT, saknar dig också min finaste finaste vän <3

2010-07-20 @ 13:41:22
Postat av: Pauline

Hahahaha gud vad komiskt! Sjukt att det går så snabbt! Det är ju nästan bra att du vet hur du säger ditt eget namn haha!



Saknar dig också! Vill så gärna komma dit och kalasa med dig och se hur det ser ut! Har du något form av lov i vinter eller höst så man kanske kan försöka komma då? :)

<3<3!!

2010-07-21 @ 08:43:08
URL: http://fyndigt.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha i know.



jag har lov mellan den 18 dec till typ 4e jan. :)

2010-07-21 @ 10:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0