Det är lite läskigt nu

Hej hej hallå

Jag har lite mycket att göra just nu, men jag tänkte ge en snabb uppdatering över helgens bravader.

Igår var det min avskedsfest med släkt och vänner hemma hos mamma. Riktigt roligt var det faktiskt, blev överraskad med en utfrågning om Australien. Och med tanke på att jag knappt är påläst så gick det förvånadsvärt bra haha.

Vi drog vidare till Gården inne vid Norra Bantorget och hade det jätte mysigt! Drack en massa goda drinkar och pratade om allt möjligt.

Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt med min pojke och nu under kvällen blev vi utbjudna av hans pappa och hans fru på picnic vid Rosersbergs slott. Hur härligt som helst och underbar mat!

Har tagit en massa bilder som strax kommer upp,

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0