Council meeting

Hur tråkigt låter inte det på en skala??! Haha.

Har haft skola hela dagen, under förmiddagen hade vi rollspel hela lektionen. Gud så roligt det var, det var länge sen jag skrattade så mycket. Sen har vi haft i läxa under dne här perioden att gå på ett council meeting, alltså ett möte inuti deras town hall. Svårt att förklara då det inte riktigt är på samma sätt hemma i Sverige.

Det var väl intressant, men man förväntar sig att de högsta personerna som sitter i City of Sydneys kommiteé (eller hur det nu stavas) ska vara lite mer....strikta typ. Det var så rörigt! Folk som småpratade med varandra, en annan som satt och valde ut vilken godis han eller hon ville ha. Ingen lyssnade på chairsperson, alltså ordförande. Haha jaja. Sen mitt i allt var det en konsert som satte igång på groundfloor, det var något slags event, så ingen hörde vad någon sa. KAOS! haha

Nu måste jag sätta mig och plugga. see ya

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej!!

Vad är det du pluggar?

Jag funderar också på australien. Vet du om det finns hälsoutbildningar på den skolan eller nått? :)



Skulle bli jätteglad om du svarade mig:)



Kram sophia:)

2010-07-26 @ 14:51:07
URL: http://sophiasnygg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0