BYE BYE SWEDEN, I'M LEAVING YOU FOR AUSTRALIA!

Gaaah det här händer inte. Det är the big day och mitt simkort är inaktivt. Verkar som att dom har stängt av mitt abonnemang några dagar för tidigt.... HELVETE! Hm hur löser jag det här nu då.... Får köpa kontantkort på arlanda. Ja så gör vi, det blir bra.

Dåså, idag sticker jag!! Allt är packat och klart, packade nog om 4-5 gånger för att det var så otroligt svårt att veta vad jag skulle ha med mig och så blev det alltid övervikt! Men nu är det precis på gränsen, 23 kg, finally!

Det är som att dom små fjärilarna i magen har förökat sig med varandra och skapat miljontals barn, så känns det i min mage just nu. Tänk om jag missar planet i Frankfurt? Eller i London? Tänk om vi störtar (flygrädd som jag är) ??? Help meee'

Så nästa gång vi hörs här så är jag i AUSTRALIEN! Fan vad coolt det ska bli.

Planet lyfter 15:15, klockan 13:00 har vi samling på Arlanda för avvinkning. Usch vad jobbigt, har fasat för den här dagen jätte länge. Och nu har jag precis duschat, ska gå ner till simhallen och sola en snabbis och sen bege mig till mamma för att hämta bilen och sen packa den.

Det här händer inte. Det är inte verkligt.


Kommentarer
Postat av: Sofia Base

Gumman... Min älskade bästa vän!

Ha en superbra resa, så ses vi sen!



Du är bäst, glöm inte det! <3

2010-07-08 @ 10:42:09
Postat av: Pauline

Jag vet, det här händer inte.

Dumma dig, right back at ya! Du gråter av mitt brev och jag sitter ensam på kontoret, tröstäter Donkenmat och lyssnar på sorlig musik. Tragik på hög nivå...



Jag älskar dig så otroligt mycket, och jag vill egentligen bara ha dig kvar här. Men du kommer att få det bäst och vi SKA ses (när jag har råd).

Ha det underbart nu så hörs vi snart! <3 <3

2010-07-08 @ 15:17:40
URL: http://fyndigt.blogg.se/
Postat av: Sofia Base

Linnea... Det här känns så overkligt..

2010-07-09 @ 11:17:23
Postat av: Linnea

BLÄ! jag längtar hem, haha. Kom precis innanför dörren liksom. Hemmagalen som jag är.... Hur ska detta gå.



Det första tjejen på boendet sa när jag kom: "Ska du plugga engelska här i Sydney?" Haha tack för den...



Saknar er alla så otroligt mycket!! Ni får se till att komma ner SNART! Pussar i mängder

2010-07-10 @ 00:35:23
Postat av: AnnG

Åh Australien. Backpackade där i några månader och det var underbart! Missa inte Guldkusten! :)

2010-07-29 @ 23:47:53
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0