Busy day

Herregud, nu är klockan tjugo i elva här borta och jag har varit vaken sen klockan sex! Jag förstår inte riktigt hur jag orkar...

Idag träffade jag och Jenny Leanndra, kontaktpersonen. En supergullig, typisk australiensisk tjej som körde runt oss i Sydney och visade vart min skola låg, vilken buss jag ska ta imorgon och så hade hon letat upp ett riktigt bra shoppingcentrum ca 10 med bil från vårt boende. Så nu har jag ett värmeelement, en massa mat, busskort, saker till badrummet (juste, jag bytte rum nu under kvällen så jag har rummet bredvid Jenny och ett fräsch badrum!!) och en massa andra tråkiga saker som jag behövde.

Sen gick jag, Sabine och Jenny till en italiensk restaurang i närheten och åt riktigt god mat och delade på en flaska vin till det.

Dom planerar att åka till Darling Harbour inatt för att se på VM finalen (den börjar klockan 4 på morgonen här borta) men eftersom jag börjar klockan åtta imorgon och måste ta en buss som går klockan sju så måste jag skippa det... Hade dock varit riktigt kul, men det kommer fler helger. Nästa helg blir det sightseeing har jag och Sabine bestämt, ska bli så kul!

Jag har fortfarande inte hunnit ta några bilder, men det kommer!! Har inte gjort så roliga saker direkt men tar med mig min lilla digitalkamera till skolan imorgon.

Nu ska jag duscha och fixa mig för natten, see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0