6 dagar kvar

Jag har ont i magen. Inte bara för att jag åker om mindre än en vecka, utan också för att jag är besviken. Besviken på en vän jag trodde hade mer att komma med, som var någon att lita på. Förstår inte vad jag gör för fel.

Men det kan också bero på att jag har insett att jag är laktosintolerant och jag åt youghurt och hade mjölk i kaffet till frukost i morse hemma hos Angelica, bra där. Jag får nog skylla mig själv lite...

Var hemma hos Angelica igår och sov där, hade det hur mysigt som helst. Satt och tittade på Spiderman 3 (som för övrigt är en PINSAM film) och åt grönsaker med dip. Har nog aldrig sovit så bra som jag gjorde inatt hemma hos henne, dom hade världens skönaste säng!

Nu är jag hemma och ska städa, sen kommer min kusin Tobbe, hans sambo Linn och deras bebis Zac. Kul! Det ser jag verkligen fram emot.

nej nu måste jag röja och fortsätta packa, update lite senare!


Jag har inte glömt er. Ni ställer alltid upp, alltid! Både när det gäller att lyssna och få mig att tänka på annat.
Och det är precis det jag ska göra nu. Tänka på något annat. Tack för att ni finns <3


Kommentarer
Postat av: angelica

gumman. sitter p[ internet cafe i grekland. saknar dig s[ mycket. elsker dig

2010-07-10 @ 20:10:35
Postat av: Linnea

gumman, har ni det bra? Saknar dig ännu mer :(

2010-07-10 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0