Port Douglas

Hej allihopa! Blir ett snabbt inlagg det har, sitter pa Cairns flygplats och ska strax boarda planet som ska ta oss till Hamilton Island och sedan blir det farja over till Day Dream Island! Dagarna har i Port Douglas har varit helt fantastiska, tur med vadret hade vi ocksa. Regnade bara pa kvallarna. Har dock varit lite isolerad, har varken haft internet eller telefon pa hotellet. Far se hur det blir nu pa Day Dream Island, tror att det ar likadant dar. Men smsa om det ar nagot, dom brukar komma fram efter ett tag!

Dok i forrigar ute i det stora barriar revet - jag ar kar! Det ar min nya craving, jaaaaklar vad haftigt! Var 3 meter fran en haj dessutom, dock itne sa stor - kanske runt 1.5 meter. Men jag horde fran de andra att det hade varit en riktigt stor haj pa andra sidan baten ocksa, fick se bilder och den var stoooor. HAFTIGT! Har planer pa att ta dykarcert sen nar jag kommer tillbaka till Sydney.

Annars har vi bara legat vid poolen och latat oss i varmen, och atit god mat inne i staden. Igar blev det skaldjursrisotto for min del, riktigt gott.

Nej nu ar det dags att boarda snart verkar det som, ska forsoka ladda upp lite bilder nu om jag hinner.


Hotellrummet


Badrummet!

Dykarutrustningen pa baten


Snorkla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0