Nyarsafton

Hej alla dar hemma,

Det ar nyarsafton idag! Och gissa vart jag sitter just nu.......taaadaa: Brisbane Domestic Airport. Sitter och vantar pa var transfer som ska ta oss till Fraser Island, och kommer vara framme sent ikvall. Men vi far iallafall fira tolvslaget pa on, alltid nagot! Ibland blir det lite tokigt, men hey - det kommer ju fler nyar.

Dagarna pa Day Dream var iallafall helt fantastiska, underbart vader och extremt trevlig och serviceminded personal. Dom servade en med drinkar nar man lag nere vid stranden samtidigt som man lag och tittade pa alla wallabies som skuttade omkring. Paradis! Var ute och dok igar, fick en privatlektion med lararen. Vi gick ner direkt fran stranden pa andra sidan on, och simmade ut. Var jakligt coolt, denna gang sa kande jag att jag var tvungen att ta egna beslut och han lat mig simma forst ibland for att ta lite kontroll. Dock sa var det lite dalig sikt under vattnet, sa vi skojade lite efterat och sa att om vi hade sett en haj sa hade det varit pa riiiiktigt nara hall.

Frukostbuffen ar ocksa nagot jag maste ge cred for, jaklar vad god den var! Massa frascha frukter, brod, flingor, youghurt, och saklart bacon, aggrora, stekt agg, bonor etc etc. Matt blev man definitivt!


Lunch pa Mermaids






Lite egopics, massa fler bilder kommer sen! Har bilder pa hotellrummet och andra delar av on, men mitt internet ar sa jakla segt och var transfer kommer strax. Have patience with me!

GOTT NYTT AR!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott Nytt År Gumman!

Vad skönt det ser ut! Inga vinterkläder där inte....

Här hemma går vi klädda i tjocka vinterkläder m mössa o vantar. Vilka kontraster! Idag är det -13C,

Brrr!

Stor Kram från Mamma

2011-01-03 @ 17:48:46
Postat av: Angelica Hakala

God fortsättning hjärtat!

Jag längtar och du vet till vad.

Jag tänker på dig!

Du är finast och bäst, jag är så glad att jag har dig som vän.

Saknar dig!

2011-01-04 @ 00:03:02
Postat av: Linnea

Det var sa himla harligt! Nastan lite for varmt ibland... Nu ar jag tillbaka i "kalla" Sydney.



Tack angelica, jag langtar ocksa och saknar dig nagot otroligt! Tack for att du alltid finns dar vid min sida, du ar bast.



Ps. Anledningen till den daliga uppdateringen ar internet. Far forsoka uppdatera i skolan hadanefter.



KRAMAR

2011-01-05 @ 04:23:07
Postat av: angelica

Tack själv finaste

2011-01-17 @ 02:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0