hej

Efter att jag hade fixat haret sa gick jag och Freja till World Center Square Plaza gallerian eller vad det nu heter. At supergod Cannelloni med sallad till lunch, sen fyndade jag tva riktigt snygga langklanningar! En ljusgron och en svart, den svarta kommer anvandas ikvall sa ni far se en bild pa den senare! Vi tankte bege oss sa langt som till andra sidan gatan for att ta lite drinkar.

Alskar lediga dagar. Imorgon blir det en tripp upp till poolen, vadret ar hur harligt som helst nu! Sen eventuellt till banken, traaaak. Min netbank ar ju fortfarande sparrad. Och sen spinning.

Det var mina planer for de narmsta 24 timmarna. Saknar er alla dar hemma nagot forskrackligt.

Kommentarer
Postat av: Boel

Hej! Jag har precis startat en blogg om mitt liv i Sydney och letade efter liknande bloggar (och hittade din!:))



Ar det Sydney du bor i? Hur lange har du varit har?

X Boel

2010-12-07 @ 08:01:05
URL: http://mittlivioz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0