Bloggpaus

Vad ar det jag ser? Senast skrivna inlagget: 5 dagar och 12 timmar sen. Jag ar SAMST.

So sorry, men Cillen har aaantligen hittar ner hit till Down Under - och papsen likasa! Har haft full rulle den senaste veckan med fester, julklappsshopping, sol och bad m.m.

Imorgon ar det JULAFTON och jag ska forst bege mig till Soffepropp for att lampa av de saker jag inte ska ha med mig till Port Douglas. Och byta julklappar, tihi. Sen ska jag mota upp Jonna och byta julklappar med henne - sen hem och fixa infor julknytiset vi ska ha har i Manly. Sen tidigt i sang for om mindre an en och en halv dag sa aker vi till PORT DOOOOUGLAS! 6:00 AM pa juldagen gar planet.

Kommer inte ha med min dator, men papsens dator ar med. Men uppdaterar jag inte under veckan sa lovar jag att en feting uppdatering kommer ske den 2a januari - med bilder och hela koret!

TITTA IN DA!

Och juste;

GOD JUL OCH GOTT NYTT AR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0