Beautiful

Det ar ju valdans roligt nar man lagger ner halva sin sjalv pa tre inlagg med massor av bilder - och sa kommer dom inte ens upp! Jag skyller pa blogg.se, suck. Nu ar dom iaf uppe, en och en halv dag senare. Idag borjade jag dagen med en fantastisk frukostbuffe foljt av en timmes massage. Hur skont som helst!

Sen har vi legat och latat oss vid poolen/ havet hela dagen. Varmt som tusan var det, blev skuggan mestadels. Brande armarna riktigt rejaljt, sa gar det nar man laser for mycket. Hade besok av Mr Varan/ Leguan (kan inte se skillnad pa dem) som var ca 30 cm fran min solstol. Nej men tjena, en meter stor reptil med en tunga lika lang. Da var man inte sa kaxig.

Har en  ETT (haha svenskan borjar bli risig nu assa..)  fantastiskt vackert rum, har inte hunnit lagga upp dom bilderna an - det kommer imorgon. Internet har inte funkat under hela dagen och det ar egentligen inte ens meningen att jag ska vara uppkopplad nu under semestern. Men jag kunde ju inte lata bli :) Rummet ar iallafall gigantiskt med tva (!) dubbelsangar (fatta vilken lyx det ar for mig, som har delat sang sen i juli liksom), minibar, stort och frasch badrum, balkong etc. Nara till poolen och havet ligger det ocksa. Perfekt!

Imorgon blir det forhoppningsvis dykning igen och sen mer slapp vid poolen/havet (de ligger namligen "vagg i vagg", om ni forstar vad jag menar). Pa fredag bar det av till Fraser Island!

Har kommer lite mer bilder:


Propellflygplanet



Day Dream Island

Bilder pa rummet etc. kommer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0