and now what?

Sitter hemma och kollar pa en massa olika you tube avsnitt. En lordag kvall. Helt sjalv. Vilket intressant liv jag lever!

Har inte hant sa mycket de senaste dagarna, skola igar hela dagen och tranat step up idag. Helt otroligt j*vla jobbigt. Var forsta gangen jag var pa det passet, sa jag kunde inte koreografin. Vilken innebar att under tva tredjedelar utav passet sa befann jag mig staende mitt uppe pa step up bradan och sag ut som en idiot, medan resten av klassen var pa sidan av step up bradan. Sen skulle man snurra runt och hoppa och klappa och jag vet inte vad. Nar passet led mot sitt slut var jag sa trott i mina ben att jag knappt orkade lyfta upp dom pa bradan, vilket innebar jag att jag snubblade till och sparkade ivag bradan pa tjejen framfor. Tyckte att den stod battre dar helt enkelt. Hela klassen kollade pa mig - ytterst pinsamt.

Men ska latt tillbaka dit nasta vecka, sjukt bra traning!

Nu ska jag aterga till mina you tube avsnitt... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Angelica Hakala

Linnea gumman. Jag sitter också själv och ser film själv. Vi har ett liv. Men i bland blir det såhär.

Jag tänker på dig.

Jag längtar!!

2010-12-04 @ 19:28:15
Postat av: Linnea

<3 tack gumman. Var faktiskt ganska skont att sitta hemma sjalv och ta det lugnt. Saknar dig nagot otroligt, laaaangtar <3

2010-12-05 @ 01:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0