-

Uttrakad. Har varit i skolan heeeela dagen och jobbat pa en gigantisk uppgift som vi endast har fatt en och en halv dag pa oss att gora! Men jag har basta teamet, sa det ar inga problem. De flesta i klassen har knappt borjat pa den medan vi har avklarat mer an halften. Yey. Kanns skont nu infor julledigheten och allt, sa behover man inte stressa upp sig.

Nu sitter jag och dodar tid, har 30 min tills jag ska borja bege mig ner till gymmet och byta om. Ska pa ett RPM pass idag, har ingen aning om vad det innebar men jag vet att man sitter pa en cykel. Som spinning, fast med ett annat program antar jag.

Har en massa bilder att visa er men ar knappt hemma sa hinner aldrig ladda upp. Har kommer iallafall en jatte haftig bild som Jonna tog:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0