You’re intoxicated by my very presence

Idag ar det tisdag, klockan ar 2:36 pm.

And I'm bored.

Var i skolan pa morgonen, hade keyboard typing. Ganska kul, satt bara och skrev hela tiden. Gjorde lite olika test. Ska lamna in n resume imorgon pa mina tidigare arbetsuppgifter, vilket innebar att jag kan ta bort en del kurser och fa pengar tillbaka. Och sa far jag tilbaka min klass - tjoho!

Imorgon ska vi (i min gamla klass) till nagon show vid The Rocks. Tydligen Sydney's basta, visas bara en gang om aret. Och innan ska vi ut och ata middag.

Nu ska jag satta igang och titta efter lagenheter!


Kommentarer
Postat av: LINN

Hoppas du får en fin dag! =)

2010-08-31 @ 07:00:46
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0