Måndag

Har haft skola hela dagen, hade en presentation som gick riktigt bra. Ämnet var Event Industry Knowledge och jag skulle hålla en presentation om hur man håller sig uppdaterad inom industrin och current issues.

Sen kom jag hem, pluggade lite på de två inlämningar jag har imorgon och har endast tre frågor kvar! Sen har jag gjort mina dagliga 100 situps, känner mig väldigt nöjd. La även in en minuters planka efter situpsen, men efter det var jag helt död.

Sen kom Sabine hem med två överraskningar; En gigantisk vattenmelon och världens smarrigaste cheesecake! Gud så gott det var. Sådär lagom bra efter working out...


Working out.... Stretching - SÄLEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0