i'm happy. are u happy?

Jag ar saaa glaaaad! Har kopt en ny dator!! Dock sa ar det engelskt tangenbord sa jag hoppas att ni kan forsta vad jag skriver anda.

Det ar en liten dator, inte for liten men inte for stor. OCh den ar ROD! Superfin rod farg. Och latt. Sa himla tjejig, haha. Men jag ar saaa nojd. Dyr var den, men inte en utav varstingarna dock. Man ska forsoka halla sig emellan de billigaste och dyraste, da far man valuta for pengarna.

Ar hemma idag fran skolan, har fatt urinvagsinfektion verkar det som. Eller nagon slags kombination av stress och vatskebrist. Har iallafall hallt i mig snart tva liter idag (klockan ar dessutom bara tio pa morgonen) och suttit och sugit pa en lime, haha. Men det verkar som att det borjar bli battre nu, imorse var det inte kul alls. Usch.

Ska iallafall forsoka plugga lite hemifran, borjade en ny kurs idag men ar ju inte dar sa jag ska forsoka lasa lite hemifran istallet. Forhoppningsvis sa missar jag inte alltfor mycket.

Pratade med mami igar, det var lange sen! Hon havdade valdigt strangt att om jag nu har kopt en ny dator sa maste jag lagga upp annu mera bilder. Men mamma, jag trodde det kravet endast gallde om man hade kopt nu kamera? ;-)

Tog nagra roliga bilder pa Jenny igar iallafall, hon ar sa liten att hon fick plats i pasen jag fick nar jag handlade datorn.






Hahaha tiny Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0