I'M ALIVE, PROMISE!

Hej hej hallå bloggen

Har knappt haft internet, eller tid för den delen heller att uppdatera. Men nu har jag äntligen tagit lite bilder som jag tänkte lägga upp. Får se hur många det blir innan internet lägger ner. Nehe nu gjorde det de precis. Toppen. Går upp och ner hela tiden, jätte jobbigt! Nu är det tillbaka, great. Får skynda mig!

Igår hade jag min coctail kurs - SUPERKUL! och sen bar det av hem till Sofie för att säga hej och välkommen tillbaka och träffa lite folk. Slapp, knäpp men rolig kväll haha!


Gamla rummet - 260 dollar i veckan - vilket skämt.



NYA RUMMET!! och 70 dollar billigare!


Nu verkar internet ha bestämt sig för att det är för sent för att ladda upp bilder. suck.
Ska försöka ladda upp bilder i ett nytt inlägg, annars kommer det mer bilder imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0