FRESH NEWS FROM DOWN UNDER

Heeeeey

Crazy weekend minst sagt!!

Den borjade med att Jenny ringde mig i fredags nar jag var pa vag till Sofie och sa att hon skulle flytta ut under kvallen. Jahaja, sa har star jag nu med en studio pa 380 dollar i veckan och inget jobb. great, tankte jag. Anyway, jag akte hem till Sofie och kollade pa film och spelade Wii med henne och hennes kompisar.


Under lordagen shoppade jag lite klader, en svart snygg troja och ett par svarta shorts. Hade pa mig det under kvallen, var riktigt snyggt faktiskt! Akte hem till Sofie som bjod pa coctails och traffade alla hennes vanner. Manga svenskar, men riktigt trevliga! Sen begav vi oss till Oscars, en popular restaurang/ bar i Darling Harbor. Avslutade kvallen pa hornet av Pitt St och Bathurst st. Det fanns en pub dar (kommer inte ihag namnet), och dar motte vi fodelsedagsbarnet Keira och hennes kompisar. Hade en trevlig kvall och somnade sedan gott i Sofies och Ralphs sang.

Idag kom jag hem runt eftermiddagen och var lite nere for det ar sa trakigt att bo sjalv. Men vad hander da?? Jooo jag far sms fran Sofies kompis Anna som jag traffade igar, hon bad mig ringa hennes manager pa hennes Cafe/restaurang for dom sokte servitriser!

Sa jag ringde, och han bad mig komma in imorgon kl 8 for att provjobba i tva timmar!!! Galet kul. Men jag ar stort nervos! Men anna ska ocksa jobba imorgon sa vi ska ta sallskap. Cafet ligger i narheten av mig, en station med taget bara. Superskont, aaaah jag ar sa glad!! Antligen far jag nagot att gora haha.


Bilder fran igar kommer i nasta inlagg!!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0