Crazy night

Heeeeeeeeeeej

Gaah torsdagskvällen var hur rolig som helst! Avslutade ju vårat block så drog ut med några i klassen. Aussies kan festa kan jag tala om!

Började halv två med att äta världens godaste lunch (kyckling med sås, pommes och sallad) och sen några glas vin till det. Sen gick vi vidare till något annat ställe i närheten av oxford st och delade på några flaskor vin. Sen var vi alla lite runda under fötterna (notera att klockan var runt 6!!) och tog taxin till the cross där happy hour hade börjat på World Bar (remember the teapots?) Väl där så blev det champagne! Och några drinkar efter det...

Och ja juste, roligaste av allt! Jag, Marcus och Oscar (vi var tre svenskar, och typ 10 aussies) lärde dem att sjunga helan går! Det var dock lite svårt för dem att hänga med i tjollahoppfarallalalalej då dom inte kan säga "rrrrrr" haha.

Efter det vet jag bara att vi gick till något ställe i närheten som hade initialerna LL (hade den stämpeln på handen...) och sen vaknade jag upp hemma. Haha




Candice, Ben och Oscar



Me and Keira. Världens gulligaste tjej!


Ben and Tracy, haha


Haha ehm...


haha omg


Candice and Oscar


Teapots!


Belinda and Tracy


Ben, Marcus and Tracy








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0