CRASH

Köriga dagar minsann!!
Sabine har åkt hem, snyft snyft. En himla härligt tjej det där, dock så kommer hon tillbaka i juni för att bo här förevigt så jag får snart se henne igen!
Jag har bara uträttat tråkiga saker de senaste dagarna, har varit på banken och fått mitt australiensiska bankkort! Sen hade vi avskedsmiddag för Sabine i måndagskväll, åt världens godaste pasta och vitlöksbröd! Mums.
Och mamma, trots att jag äter som en häst så har jag faktiskt gått ner 4 kg! STOLT (internt)
Sen pajade min dator i måndags också. mindre kul. Fick snabbt som attan springa iväg och köpa en extern hårddisk (för den andra snodde dom på mitt förra boende) och har fått över det mesta. Dock inte musiken, men jag har all musik på min Ipod. Så nu sitter jag och gör lite research på en ny dator, vilken ska man köpa????!
Måste typ springa iväg IDAG och köpa den, för har precis börjat ett nytt block. Och gissa vad alla mina tre kurser handlar om? Jo, DATORKUNSKAP! Blir lite svårt utan en dator....
Lite nytt härifrån på andra sidan jorden.
saknar er alla så himla mycket, hur har ni det där hemma? Hur är vädret??
KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofia Base

Gumman! Saknar dig massor med...

Här hemma är det mulet och regnar till och från. Sommaren känns långt, väldigt långt borta nu :( Snart faller väl löven, men får passa på att tända massa ljus då :) Miss,miss,miss you!

2010-08-18 @ 14:31:29
Postat av: Linnea

Hey my darling

Va, alla redan? Det ar ju bara mitten pa aug!

Ja det far du gora, mysa till det lite i lagenheten. Det vet jag att du ar bra pa :) Idag ar det typ 23-25 grader, och annu varmare i solen. Men det blaser lite. Och sa ar det svinkallt pa natterna, det har varit 1 grad varje natt den har veckan! Laskigt hur graderna kan svaja.



Saknar dig ocksa, masssooooor! <3

Du vet att jag finns har, only a phonecall away

2010-08-19 @ 05:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0