City 2 Surf

Idag så är det ett event som heter City 2 Surf! Det går ut på att folk betalar för att springa ett slags maratonlopp, från Town Hall (mitt inne i Sydney) till Bondi Beach. Pengarna går sedan till välgörenhet.

Jag ska nämligen göra en analys rapport om detta event, och då var det ju himla smidigt att målet var 10 min gångavstånd från mig! Så jag och Jenny gick ner till stranden och tog en massa foton som jag ska ha till min rapport. Det var maaaaaassvis med människor där! Det fanns även tält där man kunde köpa mängder med god mat och dricka.

Har även börjat på mitt tränigsschema inför sommaren, var ute och joggade i en timme på stranden i torsdags. Och idag blev det powerwalk hem från stranden (det är uppförsbacke hela vägen, och det var riktigt varmt idag i solen) och så gör jag 100 situps varje dag. Jenny är min coach, hon står och skriker på mig. Haha.

Här kommer lite bilder ifrån idag:




Bondi Beach



Mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0