AMUSE ME!

Snart ar det dags for manadsskifte, Septemer ar pa ingang! Ni dar hemma kanske inte ar lika glada som jag, men har borjar det kannas att sommaren ar pa vag!!

Har pratat med Raoul sa nu ar lagenhetsletandet igang pa allvar! Var ivag igar (sondag) och tittade pa en penthouse apt i Pyrmont, men det var ingenting for mig. Pyttetlitet (!!!) rum som jag skulle dela med TVA andra tjejer? Nje. Och sa var det riktigt stokigt. Nej tack, Jag letar vidare. Sa idag ska jag till Pyrmont igen och kolla. Hoppas att det ar battre.

Traffade aven Ellie igar, vi gick och stoooorshoppade, woho. Hon visade mig massor av bra affarer, med riktigt bra kvalite. Det basta av allt ar att vi har samma smak! Sa jag kande mig riktigt riktigt nojd nar jag kom hem med alla mina kassar. Can't wait to use them! Btw, hur roligt ar det inte nar man inser att man kan anvanda ett par jeans som ar tva storlekar mindre??! I was happy. Lopningen borjar ge resultat.

I lordags var jag hemma hos Soff' och Ralphie och blev bjuden pa varldens godaste pastaratt. Den dar Ralphie vet hur man lagar mat minsann.

Har kommer en bild pa mig och Soff' for nagon vecka sen nar vi var hos henne och spelade Wii:


Mysoutfit och roliga grimarser- CHECK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0