@ work

Haha. Ett gott skratt förlänger livet sägs det.

Jag och Mia skulle bära ner ca 50 st pärmar till Bring Express. Säger bara en sak; TUNGT! Och vi fastnade riktigt ordentligt på vägen ner när vi skulle hjälpas åt....

Nåja, nog om det. Vill inte skämma ut mig mer än vad jag redan har gjort, ha ha. 

Lugn dag, har kommit ikapp med det mesta av jobbet. Har istället fått göra s.k. "skitgöra", pg.a. att jag är plutt förstås.

Ikväll är det BIO! Ska bli så mysigt, det var länge sedan jag och Martin hade tid för varandra. Är inte han upptagen så är jag det. Vi ska i alla fall gå och se En galen natt, tror jag. Eller så blir det Flickan från ovan.
Jag har läst den boken och den var riktigt gripande, filmen verkar vara ännu bättre för en gångs skull!

Hörs lite senare, ska köra hem från jobbet. Håll tummarna för mig att jag inte (nästan) krockar med en långtradare igen!

                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0