Fjärilar i magen

Det börjar kännas i magen nu. Om två månader flyttar jag. Till australien. Down under. På andra sidan jordklotet. 27 timmars flygtid bort. Helt själv. I ett helt år. 

Det slog mig helt plötsligt hur många personer det är som är kvar här, när jag är där. Hur många personer jag kommer sakna ihjäl mig efter. Min älskling, sambo & pojkvän Martin. Mamma. Pappa. Christer. Lillebror David. Cilla. Base. Angelica, min älskade Angelica, hur ska jag kunna lämna dig?. Frejsin. Fritjof. Alla på kontoret som jag har haft så fruktansvärt roligt med. Snacka om att det kommer rulla massvis med tårar (ville skriva krokodiltårar men det betyder tydligen "falska tårar". Kunde ju ha blivit lite missvisande) på Arlanda den 8 juli. 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kommer sakna dig... :(

2010-04-29 @ 14:07:27
URL: http://blogg.expressen.se/traningsbloggen/
Postat av: Linnea

Du MÅSTE komma ner och hälsa på. Det finns inget annat alternativ. Det är ett krav! Annars kommer jag inte klara mig :(

2010-04-29 @ 14:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0